Modernizacja budynku
Niezależnie od tego, czy wymagania dotyczące nieruchomości logistycznej i komercyjnej zmieniły się, czy też pojawiły się wraz z upływem czasu: adaptacje w istniejących budynkach - tj. modernizacja, rewitalizacja, przebudowa lub rozbudowa nieruchomości - stają się coraz bardziej popularne. BREMER oferuje takie usługi jako rozwiązanie “pod klucz”.
Wydajnie i ekonomicznie
Adaptacja istniejących budynków jest wydajnym i ekonomicznym rozwiązaniem, umożliwiającym dostosowanie obiektu w sposób zrównoważony do przyszłych potrzeb, przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości procesów roboczych. Dokonywanie modyfikacji użytkowanych budynków jest postrzegane jako przywiązanie do danej lokalizacji, co wzmacnia lojalność pracowników. Z kolei zmianie lokalizacji często towarzyszy znaczna utrata doświadczonego (wyspecjalizowanego) personelu i duży wpływ na procesy pracy.
Ochrona istniejących zasobów może również odgrywać kluczową rolę w przypadku zmiany przepisów budowlanych i gdy budowa nowego budynku w tej samej lokalizacji nie byłaby już możliwa. Kolejną istotną zaletą dla modernizacji istniejących budynków jest czynnik czasu: procesy uzyskiwania pozwoleń na budowę są szybsze, jeśli budynek jest już użytkowany.
Wiedza specjalistyczna kluczem do sukcesu
Zanim przystąpimy do działania przeprowadzana jest inwentaryzacja obiektu oraz kompleksowe badanie potrzeb klienta, by móc zaproponować mu rozwiązania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. Każdy projekt i każdy klient muszą być rozpatrywani indywidualnie, w celu znalezienia najlepszego rozwiązania dla klienta.
Nasi eksperci doskonale znają wieloaspektową praktykę prowadzenia prac w istniejących obiektach. Posiadają niezbędną wiedzę i wieloletnie doświadczenie. Klienci czerpią z tego korzyści, ponieważ prace adaptacyjne są zwykle przeprowadzane w trakcie bieżącej działalności.
"Gdy budujemy, nasz klient może spokojnie pracować. Nasi doświadczeni kierownicy budowy pracują z nim ramię w ramię. Za cel stawiamy sobie zapewnienie braku zakłóceń w procesach operacyjnych u klienta."